Responsabilitat social corporativa

Vi i comunicació no tenen fronteres. Tots dos mons actuen com a connectors socials i posen sovint en contacte persones, experiències i projectes.

L’activitat professional de Ruth Troyano està orientada a difondre la cultura del vi i assumeix el repte de comprometre’s amb el desenvolupament social i el respecte pel medi ambient. Dos vectors clau en l’estratègia de Responsabilitat Social Corporativa (rsc) que han d’assegurar el creixement i la competitivitat del projecte professional.  

Es tracta de retornar i compartir amb l’entorn el coneixement adquirit, mitjançant la realització d’activitats que estaran relacionades amb el món del vi. Actes que comptaran amb el suport dels protagonistes del bloc Vi·Moments·Persones, i amb els beneficis dels quals se sufragaran projectes amb l’objectiu de combatre desigualtats econòmiques i socials.  

Ruth Troyano Responsabilitat social corporativa 2 

 

Segueix-me a les xarxes!

facebok-icontwitter-icon
instagramgplus-icon
youtube-iconslideshare logo
linkedin-iconpinterest-icon
tumblr-iconblogger-icon
flickr-iconwp